fbpx
Dynamics 365 for Field Service
Мистецтво роботи з заявками на обслуговування

Підвищіть рівень задоволеності клієнтів завдяки інтелектуальному планування, вбудованій підтримці мобільних пристроїв і віддаленого моніторингу ресурсів – все це допоможе вам виконувати роботу з першого разу.

 


Оптимізоване планування

Виділіть необхідні ресурси в потрібному місці і в потрібний час

Оптимізуйте управління виїзним обслуговуванням. Організуйте роботу співробітників і обладнання, використовуючи гнучкі можливості планування для узгодження робочих процесів представника відділу обслуговування та диспетчера (включаючи більш точне планування зустрічей), щоб легко назначати більше зборів на один день. Автоматично оптимізуйте розклад, швидко перерозподіляйте ресурси під час ескалації, покращуйте показники усунення несправності з першої спроби і спрощуйте диспетчеризацію для обслуговуючих компаній.

  • Легко плануйте ресурси вручну або автоматично, використовуючи надані рекомендації
  • Визначайте і організовуйте доступні ресурси за категоріями для ефективного балансування робочого навантаження
  • Прогнозуйте навички техніків з робочими вимогами
  • Враховуйте такі аспекти, як географія, доступність, транспорт, нормативні вимоги, переваги клієнта і угоди про рівень обслуговування

 

 

Управління контрактами

Покращуйте рівень задоволеності клієнтів і збільшуйте прибуток від обслуговування

Спростіть управління контрактами на обслуговування і їх дотримання, точно відстежуйте всі встановлені продукти. Завдяки покращеній прозорості даних про контракти ви зможете швидко і точно виставляти рахунки, допомагаючи командам виїзного сервісного обслуговування виявляти нові можливості для отримання додаткового доходу.

  • Використовуйте  сервісні шаблони з робочими графіками і цінами для спрощення формування пропозиції
  • Керуйте повторюваними зустрічами з допомогою гнучких методів виставлення рахунків
  • Залучайте більше клієнтів, перетворюючи контакти в контракти

 

Управління запасами

Підготуйте необхідні ресурси при кожному виклику

Керуйте даними та журналами запасів в різних розташуваннях, таких як склади, сховища і вантажні автомобілі. Оновлення в режимі реального часу забезпечують незмінну точність відомостей про запаси. Більш якісне відстеження поточних запасів веде до скорочення кількості списаних матеріальних засобів і дозволяє складати більш точні прогнози.

  • Підвищуйте показники усунення проблеми з першого звернення за рахунок точного розподілу даних
  • Керуйте даними про запаси для будь-якої частини транзакції, наприклад для дозволу на повернення матеріалів, коригування або переміщення запасів
  • Точно відстежуйте поточний запас в мобільних або фіксованих розташуваннях для скорочення списання
  • Ефективно прогнозуйте потреби в матеріалах

 

Мобільні рішення

Покращіть виїзні процеси і збільшіть продуктивність роботи технічних фахівців

Використання мобільних додатків з даними в реальному часі і автономними даними. Надайте співробітникам доступ до даних про клієнтів в реальному часі, дозвольте їм використовувати сканери штрих-кодів і RFID-міток, а також ваші технічні фахівці зможуть переглядати відомості про клієнтів і необхідні керівництва на будь-якому пристрої, коли це буде потрібно.

  • Надайте технікам доступ до всієї інформації про клієнтів і проектах
  • Зробіть робочі процеси більш узгодженими і підвищить показники усунення проблеми з першого звернення, надаючи технікам покрокові керівництва
  • Дайте мобільним співробітникам доступ до календаря з описом замовлень, які можна змінювати і контролювати динамічно
  • Зв’яжіть замовлення з клієнтами і проектами, установками конфігурації продуктів, даними про компоненти і цінах

 

Підключений виїзний сервіс

Скорочуйте рівень витрат – відправляйте технічних фахівців, лише коли це дійсно необхідно

Виявляйте і усувайте проблеми віддалено за допомогою Інтернету речей з підключених пристроїв. Визначайте несправності, перш ніж клієнти дізнаються про них, і усувайте їх віддалено, щоб відправляти техніків на виїзд тільки при необхідності.

  • Просте налаштування і підключення нових та існуючих активів клієнтів
  • Скоротіть кількість виїздів для ремонту, виділяючи для роботи менше техніків
  • Виявляйте неефективні продукти, використовуючи програмне забезпечення для виїзного сервісу для аналізу статистичних даних
  • Проводьте своєчасне профілактичне обслуговування, чітко розуміючи фактичне споживання

 

Зв’язок з клієнтами

Зробіть клієнтів головноюланкою своєї стратегії

Використовуйте ефективні робочі процеси, орієнтовані на клієнтів. За допомогою Dynamics 365 компанії, що надають виїзне обслуговування, зможете легко інформувати клієнтів і взаємодіяти з ними на кожному етапі сервісного ланцюжка.

  • Дозвольте клієнтам переглядати призначені сервісні зустрічі, а також завершені та незавершені проекти на виділеному порталі
  • Надсилайте клієнтам розташування технічних фахівців в реальному часі, включаючи час прибуття, фотографію та відомості про транспорт
  • Інформуйте клієнтів на кожному кроці процесу за допомогою автоматичних SMS і телефонних дзвінків
  • Автоматично обробляйте відгуки клієнтів для аналізу при необхідності